جهت مشاهده فیلم های آموزشی رایگان دال بتنی کلیک کنید 

54- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی ها دال -(قسمت 1)
55- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 2)
56- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 3)
57- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 4)
58- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 5)
59- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 6)
60- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 7)
61- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط طراحی دال ها – (قسمت 8)
62- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها – (قسمت 1)
63- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها- (قسمت 2)
64- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها – (قسمت 3)
65 – مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها-(قسمت 4)
66- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها- (قسمت 5)
67- مرور نکات مهم دفترچه راهنما-ضوابط تکمیلی دال ها -(قسمت 6)

سقف دال بتنی و انواع آن

یکی از مهم ترین قسمت در یک ساختمان، سقف است. سقف ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از انواع آن دال بتنی است. سازه های دال بتنی داری انواع بسیار زیاد با مزایای متفاوتی هستند که ما در این مقاله در مورد سقف دال بتنی و انواع آن بحث می کنیم.

 

سقف دال بتنی چیست؟

یکی از مهم ترین عناصر عمرانی که امروزه در حوزه های بسیار مختلفی استفاده می شود سقف دال بتنی است. این سقف ها به صورت یکپارچه از میلگرد و بتن با ضخامتی بین ۱۰ الی ۵۰ سانتی متر ساخته می شوند. حوزه های قابل استفاده از این سازه در ساخت فونداسیون، ساخت بالکن، در سد سازی و تونل سازی، در سقف های انواع ساختمان ها، مکان های عمومی، سنگ فرش ها و غیره می باشد.

 

سقف با دال بتنی چیست؟

دال المانی است که ضخامت آن به نسبت ابعاد طول و عرضش کمتر و وظیفه تحمل کردن بار ثقلی سازه و انتقال بار های جانبی را بر عهده دارد. در کف سازی از دال با ضخامت کم استفاده می شود. در زمان اجرای دال در سقف ها، ابتدا قالب بندی اجرا می شود. بعد از قالب بندی، در داخل سقف میلگرد گذاری و آرماتور بندی انجام می شود. در آخرین مرحله بتن ریزی انجام می شود.

 

نحوه ساخت سقف دال بتنی به چه شکل است؟

سقف های دال بتنی به روش پیش ساخته و برجا تولید می شوند. در روش پیش ساخته روش تولید، مثل پیش تنیدگی، ساخت دال و غیره در محل کارخانه انجام می شود. اما در روش برجا، تمام فعالیت های ساخت مثل قالب بندی یا هر فعالیت دیگر در محل نصب صورت می گیرد.

 

ویژگی دال بتنی پیش ساخته چیست ؟

  • سرعت بالا اجرا
  • افزایش مقاومت
  • کنترل کیفیت بتن
  • به صرفه از نظر اقتصادی برای پروژه های بزرگ
  • در فرایند ساخت شرایط آب و هوایی تاثیری ندارد.
  • به نیروی ماهر نیاز ندارد.

 

ویژگی دال بتنی برجا چیست؟

  • به صرفه بودن از نظر اقتصادی برای پروژه های کوچک
  • پایین بودن هزینه تجهیزات قالب بندی
  • برای انتقال و جا به جایی نیاز به جرثقیل نیست.
  • امکان اجرا با اشکال متفاوت
  • در برابر بار های دینامیک مقاوم است.

 

انواع سقف دال بتنی

دال بتنی به دلیل کاربرد های زیادی که دارد بسیار متنوع است. این سازه بیشتر بر اساس شکل، نسبت طول و عرض، مقطع، کاربرد ها و روش اجرا تقسیم بندی می شود.

شکل : تخت، وافل، تیرچه ای، مجوف، بادوام، گنبدی، قوس دار، شیب دار

نسبت طول و عرض : معمولی، یک طرفه، دو طرفه

مقطع : توپر، تو خالی، ترکیبی

کاربرد : فونداسیون، سقف،کف، پل، سد و غیره

روش اجرا : پیش ساخته، برجا

 

سقف دال تخت

این سقف معمولا در سازه های صنعتی بزرگ مثل هتل ها یا انبار ها و غیره و به صورت مستقیم بر روی ستون های قرار می گیرد. سبک تر بودن وزن سازه، سرعت بالا در اجرا و به حداقل رساندن ارتفاع طبقات در صورت صلاح دید سازنده از مزیت استفاده از دال تخت است.

 

سقف دال وافل

این نوع سقف متشکل از یک دال تخت در قسمت بالا و یک شبکه تو خالی در بخش پایین است. علت کاهش وزن سقف به دلیل وجود شبکه تو خالی است. از این سازه در ساختمان های بیمارستان ها، مجتمع های تجاری، فرودگاه ها و غیره استفاده می شود. مهم ترین مزیتی که باعث شده از این سقف در ساختمان های راه آهن و فرودگاه استفاده شود، لرزش کم است. تولید سقف های وافل به سه روش انجام می شود.

برجا : در این روش فرایند اجرا در محیط اجرا انجام می شود.

پیش ساخته قطعات : در این جا دال ها در کارخانه ساخته شده و در محل اجرا متصل می شوند.

پیش ساخته کامل : در این روش تمامی مراحل تولید در کارخانه صورت می گیرد.

 

سقف دال تیرچه ای

این نوع سقف از نوع دال وافل است اما تفاوت هایی دارد. در سقف های دال تیرچه ای، شبکه پایینی از تیرچه های موازی تشکیل شده است.

 

سقف های دال مجوف

به سقف هایی که دارای شبکه بندی یا حفره بندی تو خالی هستند، سقف دال مجوف گفته می شود. علت وجود شبکه تو خالی در سقف ها برای این است که بتوانند دهانه های بزرگتر و وسیع تری را پوشش دهند. به دلیل پیش ساخته بودن در اجرا سرعت بالایی دارد، بالا بودن مقاومت در برابر صوت و حرارت و کم بودن وزن سازه از مزیت های این سقف به شمار می آید.

 

سقف دال بادوام

این سقف ها شباهت بسیاری به سقف مجوف داشته و در اصل نوعی از این سازه به شمار می آید. از بلوک های تو خالی در ساختار این سقف استفاده می شود که جنس بلوک ها از دال بتنی با ضخامت ۲۰ سانتی متر است. از این نوع سقف ها بیشتر در ساختمان های عمومی استفاده می شود. هزینه پایین و استفاده از مصالح کمتر، امکان اجرا در دهانه بالاتر، عایق بودن در برابر صوت و حرارت به دلیل تو خالی بودن از مزیت این سازه است.

 

سقف دال گنبدی

از این سقف ها به دلیل مقاومت بالا در گذشته زیاد استفاده می شد. امروزه به دلیل نمای خاص و زیبایی در اماکن مذهبی و مساجد کاربرد بیشتری دارند. این سازه در واقع دال بتنی نیم کره است و نوع دال به کار رفته در این سقف ها معمولی و ضخامت ۱۰ تا ۱۵ سانتی متری دارد.

 

سقف دال قوس دار

سقف های دال قوس دار از نوع دال بتنی بوده و به شکل انحنایی طراحی می شوند. کاربرد این سازه ها بیشتر در ساخت تونل ها و پل ها است. مقاومت بسیار بالا در برابر نیرو، امکان اجرا در دهانه های بلند مانند تونل و پل ها از مزیت این سازه است. اما با این وجود یک عیبی که دارد زمان بر بودن ساخت این سازه است.

 

سقف دال شیب دار

این سقف ها مثلث شکل بوده و کاربرد آن ها در مناطقی که باران زیاد می بارد بیشتر است مثل شمال. عدم استفاده از این سقف ها در مناطق پر بارندگی باعث پوسیدگی و در نهایت تخریب سقف می شود. ظاهر زیبا و منحصربه فرد، بهترین عملکرد در زمان بارش برف و باران، هزینه پایین و سرعت بالای اجرا از مزیت این سازه است.

 

 

سقف دال چه مزیتی دارد؟

  • مقاوم در برابر آتش و حرارت
  • طول عمر این سازه بالاست، درنتیجه طول عمر ساختمان نیز بیشتر می شود.
  • سرعت اجرا در این نوع سازه بالا است.
  • نوعی عایق صوتی است.
  • در برابر زلزله به نسبت سایز سازه ها مستحکم تر است.
  • از لحاظ اقتصادی به صرفه است.
  • مقاومت خمشی و برشی بالایی دارد.
  • در استفاده از مصالح صرفه جویی می شود.

 

معایت سقف دال بتنی چیست؟

  • وزن این سازه در سقف به نسبت سایر سقف ها بیشتر است.
  • مقاومت کششی این سازه پایین است.
  • در ساختمان های فولادی استفاده از این سازه توصیه نمی شود.

 

 

بخشی از آموزش مبحث نهم رو قورت بده 

آزمون آزمایشی اجرا عمران

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی “اجرا عمران” آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ بصورت آفلاین است. که شامل “دفترچه سوالات” و “کلید بهمراه راهنمای پاسخ بر اساس بند آیین نامه” است. این دفترچه سوالات شبیه سازی کامل با ترکیب سوالات تالیفی و سوالات تغییر‌یافته مطابق نحوه نگارش و تیپ دفترچه‌های آزمون اصلی بوده و کمک زیادی برای داوطلبین برای آمادگی داوطلبین برای تمرین در شرایط زمانی آزمون اصلی با کلیدواژه ‌می‌کند.

☑ با کلید و راهنمای پاسخ سوالات

آزمون آزمایشی اجرا معماری با پاسخ

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی “اجرا معماری” آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ بصورت آفلاین است. که شامل “دفترچه سوالات” و “کلید بهمراه راهنمای پاسخ بر اساس بند آیین نامه” است. این دفترچه سوالات شبیه سازی کامل با ترکیب سوالات تالیفی و سوالات تغییر‌یافته مطابق نحوه نگارش و تیپ دفترچه‌های آزمون اصلی بوده و کمک زیادی برای داوطلبین برای آمادگی داوطلبین برای تمرین در شرایط زمانی آزمون اصلی با کلیدواژه ‌می‌کند. ☑ با کلید و راهنمای پاسخ سوالات  

آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی راه و ساختمان -شماره دو

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی راه و ساختمان (شماره دو) تالیف شده توسط مجموعه سازه پلاس مشابه آزمون‌های کارشناسی رسمی راه و ساختمان است. این محصول شبیه سازی شده آزمون اصلی، هم برای آزمون کانون کارشناسان دادگستری (شورای عالی کارشناسان) و هم آزمون مرکز کارشناسان دادگستری قوه قضائیه قابل استفاده است. پاسخنامه با اشاره به منبع و کلید در انتهای دفترچه آزمون آزمایشی است. تعداد سوال: 60 عدد با کلید و راهنمای پاسخ بر اساس آخرین منابع اعلامی و بروز

آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی راه و ساختمان -شماره یک

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی راه و ساختمان (شماره یک) تالیف شده توسط مجموعه سازه پلاس مشابه آزمون‌های کارشناسی رسمی راه و ساختمان است. این محصول شبیه سازی شده آزمون اصلی، هم برای آزمون کانون کارشناسان دادگستری (شورای عالی کارشناسان) و هم آزمون مرکز کارشناسان دادگستری قوه قضائیه قابل استفاده است. پاسخنامه با اشاره به منبع و کلید در انتهای دفترچه آزمون آزمایشی است. تعداد سوال: 60 عدد با کلید و راهنمای پاسخ بر اساس آخرین منابع اعلامی و بروز

آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی معماری داخلی و تزئینات

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی کارشناسی رسمی معماری داخلی و تزئینات تالیف شده توسط مجموعه سازه پلاس مشابه آزمون‌های کارشناسی رسمی راه و ساختمان است. این محصول شبیه سازی شده آزمون اصلی، هم برای آزمون کانون کارشناسان دادگستری (شورای عالی کارشناسان) و هم آزمون مرکز کارشناسان دادگستری قوه قضائیه قابل استفاده است. پاسخنامه با اشاره به منبع و کلید در انتهای دفترچه آزمون آزمایشی است. تعداد سوال: 60 عدد با کلید و راهنمای پاسخ بر اساس آخرین منابع اعلامی و بروز 

آزمون آزمایشی نظارت عمران (دو) با پاسخ

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی “نظارت عمران (دو)” آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ بصورت آفلاین است. که شامل “دفترچه سوالات” و “کلید بهمراه راهنمای پاسخ بر اساس بند آیین نامه” است. این دفترچه سوالات شبیه سازی کامل با ترکیب سوالات تالیفی و سوالات تغییر‌یافته مطابق نحوه نگارش و تیپ دفترچه‌های آزمون اصلی بوده و کمک زیادی برای داوطلبین برای آمادگی داوطلبین برای تمرین در شرایط زمانی آزمون اصلی با کلیدواژه ‌می‌کند. ☑ با کلید و راهنمای پاسخ سوالات ☑ بر اساس مباحث ۷ و ۱۱ سال ۱۴۰۰ و نوزدهم ۱۳۹۹ ☑ ویژه آمادگی آزمون شهریور ۱۴۰۱

آزمون آزمایشی نظارت عمران (یک) با پاسخ | شهریور

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی “نظارت عمران (یک)” آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ بصورت آفلاین است. که شامل “دفترچه سوالات” و “کلید بهمراه راهنمای پاسخ بر اساس بند آیین نامه” است. این دفترچه سوالات شبیه سازی کامل با ترکیب سوالات تالیفی و سوالات تغییر‌یافته مطابق نحوه نگارش و تیپ دفترچه‌های آزمون اصلی بوده و کمک زیادی برای داوطلبین برای آمادگی داوطلبین برای تمرین در شرایط زمانی آزمون اصلی با کلیدواژه ‌می‌کند.

☑ با کلید و راهنمای پاسخ سوالات

☑ بر اساس مباحث ۷ و ۱۱ سال ۱۴۰۰ و نوزدهم ۱۳۹۹

☑ ویژه آمادگی آزمون شهریور ۱۴۰۱

آزمون آزمایشی نظارت معماری با پاسخ

محصول حاضر فایل PDF دفترچه آزمون آزمایشی “نظارت معماری” آمادگی آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ بصورت آفلاین است. که شامل “دفترچه سوالات” و “کلید بهمراه راهنمای پاسخ بر اساس بند آیین نامه” است. این دفترچه سوالات شبیه سازی کامل با ترکیب سوالات تالیفی و سوالات تغییر‌یافته مطابق نحوه نگارش و تیپ دفترچه‌های آزمون اصلی بوده و کمک زیادی برای داوطلبین برای آمادگی داوطلبین برای آزمون اصلی ‌می‌کند. ☑ با کلید و راهنمای پاسخ سوالات ☑ مطابق با بودجه‌بندی آزمون نظام مهندسی  

آموزش نرم افزار msp + هدیه

قیمت اصلی ۸۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹۹,۰۰۰ تومان است.

آموزش msp +  هدیه (مجموع قراردادهای ساختمانی)

دانلودی

  با استفاده از نرم افزار Microsoft Project Professional میتوانید یک پروژه را به راحتی مدیریت کرده و تا انتهای پروژه جزئیات آن را دنبال کنید. 
  • برای مشاهده نمونه کلیپ روی آیکون کنار محصول کلیک نماییدو فایل به صور ت دانلودی میباشد بعد از اتمام فرآیند خرید و وارد کردن اطلاعات درخواستی لینک دانلود برای شما ایجاد می شود
با فراگیری این دوره قادر خواهید بود به :
  • مدیریت انواع پروژه های عمرانی
  • تعیین تعداد نیرو و تجهیزات مورد نیاز
  • تعریف منابع و تخصیص منابع با توجه به نوع پروژه
  • تعیین میزان درآمد و هزینه و مشخص کردن سود و ضرر پروژه
  • ثبت مراحل کار
  • تخمین زمان اجرا و تکمیل کلیه فعالیت های  پروژه به ساده ترین شیوه ممکن
  • برنامه زمانبندی روازنه ، هفتگی و ماهانه
  • محاسبه مجدد پیشرفت پروژه با توجه به زمانبندی
  • برنامه ریزی منابع
  • گزارش گیری ( نمودار و……..)
  9 جلسه ویدیو های آموزشی 
  • فایل نصبی 32 و 64 بیت
  • فایل های پاورپوینت و اکسل مورد نیاز 
 

این دوره نیازی به هیچ  پیشنیازی ندارد و تمامی مفاهیم مورد نیاز در خود دوره گفته می شود.

 

جهت دانلود جلسه اول این کلیپ (71MB)

 

رمز civil-pro.ir

اتوکد دیتیل میلگرد بستر مطابق پیوست ششم

اتوکد دیتیل میلگرد بستر مطابق پیوست ششم

محصول حاضر فایل اتوکد DWG جزئیات دیتیل میلگرد بستر مطابق پیوست ششم ۲۸۰۰ و تایید شده توسط کنترلر‌های نظام مهندسی ساختمان استان بوده که وجود این جزئیات در نقشه‌‎های سازه الزامی بوده و عدم وجود این جزئیات باعث بازگشت پرونده خواهد شد.

برچسب‌گذاری مبحث 22 مقررات ملی 1392

۵,۹۰۰ تومان

روش استفاده از برچسب‌گذاری

فایل دریافتی PDF را بدون هیچگونه تغییری در تنظیمات پرینت، روی کاغذ A4 بصورت تکرو، پرینت گرفته و سپس با قیچی کادر‌های مشخص شده را بریده و مطابق راهنمای فایل (شماره صفحاتی ) برچسب‌گذاری کنید.و انتخاب نوع لیبل براساس سلیقه و روش خود شما انتاب شود و بر رئی مباحث بچسبانید.  

کاربرد لیبل‌گذاری در آزمون نظام مهندسی

ورق زدن کتاب و پیدا نکردن تیترها و موارد آیین‌نامه‌ای در جلسه آزمون نظام مهندسی باعث افزایش سطح استرس داوطلب و از بین رفتن تمرکز می‌شود. لیبل‌گذاری کتاب‌ها از قبل، علاوه بر شناخت بهتر داوطلب نسبت به ساختار کلی مباحث کتاب، در سر جلسه آزمون نیز نسبت به پیدا کردن سریع موضوع مد نظر کمک فراوانی خواهد کرد.    

پروژه‌های ایتبس ETABS

انواع فایل های آماده ایتبس

یکی از موثرترین راه‌های کسب مهارت در طراحی سازه‌ها دسترسی به نمونه فایل‌ها و پروژه‌های کارشده توسط سایر مهندسین طراح سازه و شرکت‌های مهندسین مشاور می‌باشد. در این روش آموزشی که تنها پیشنیاز آن آشنایی نسبی با Etabs می‌باشد، می‌توان با مراجعه به منوها و قسمت‌های مختلف نرم‌افزار تنظیمات اعمالی روی پروژه را برداشت و راهکارهای ارائه شده را در کارهای طراحی خود بکار بست.
نوع دریافت دانلودی

پروژه‌های رویت REVIT

انواع فایل های آماده Revit و اتوکد ساختمان ها

نوع دریافت دانلودی

پروژه‌های سپ sap

بیش از 50 فایل آماده سپ

یکی از موثرترین راه‌های کسب مهارت در طراحی سازه‌ها دسترسی به نمونه فایل‌ها و پروژه‌های کارشده توسط سایر مهندسین طراح سازه و شرکت‌های مهندسین مشاور می‌باشد. در این روش آموزشی که تنها پیشنیاز آن آشنایی نسبی با sap می‌باشد، می‌توان با مراجعه به منوها و قسمت‌های مختلف نرم‌افزار تنظیمات اعمالی روی پروژه را برداشت و راهکارهای ارائه شده را در کارهای طراحی خود بکار بست.
نوع دریافت دانلودی

پکیج آزمون کارشناسان رسمی (امور ثبتی و نقشه برداری) | با کلید

محصول حاضر فایل PDF پکیج آزمون کارشناسان رسمی (امور ثبتی و نقشه برداری) که مناسب آموزش و آمادگی برای کارشناسی رسمی دادگستری و کارشناسی رسمی قوه قضائیه است. محصول حاضر نمونه سوالات آموزشی با کلید است، که باتوجه به جزوه بسته بودن آزمون بهتر است چندین بار همه سوالات مرور و پاسخ ها بخاطر سپرده شود. 1162 سوال با کلید سوالات *سوالات تالیفی پاسخ تشریحی دارند.

پکیج آزمون کارشناسان رسمی (رشته راه و ساختمان) | با کلید

محصول حاضر فایل PDF پکیج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (رشته راه و ساختمان) که مناسب آموزش و آمادگی برای کارشناسی رسمی دادگستری و کارشناسی رسمی قوه قضائیه است. محصول حاضر نمونه سوالات آموزشی با کلید است، که باتوجه به جزوه بسته بودن آزمون بهتر است چندین بار همه سوالات مرور و پاسخ ها بخاطر سپرده شود.  1951 سوال تستی با کلید سوالات *سوالات تالیفی پاسخ تشریحی دارند.

پکیج آزمون کارشناسان رسمی (صنایع گاز و گازرسانی) | با کلید

محصول حاضر فایل PDF پکیج آزمون کارشناسان رسمی (صنایع گاز و گازرسانی) که مناسب آموزش و آمادگی برای کارشناسی رسمی دادگستری و کارشناسی رسمی قوه قضائیه است. محصول حاضر نمونه سوالات آموزشی با کلید است، که باتوجه به جزوه بسته بودن آزمون بهتر است چندین بار همه سوالات مرور و پاسخ ها بخاطر سپرده شود. 907 سوال با کلید سوالات *سوالات تالیفی پاسخ تشریحی دارند.  

پکیج آزمون کارشناسان رسمی (معماری و تزئینات داخلی) | با کلید

محصول حاضر فایل PDF پکیج آزمون کارشناسان رسمی (معماری و تزئینات داخلی) که مناسب آموزش و آمادگی برای کارشناسی رسمی دادگستری و کارشناسی رسمی قوه قضائیه است. محصول حاضر نمونه سوالات آموزشی با کلید است، که باتوجه به جزوه بسته بودن آزمون بهتر است چندین بار همه سوالات مرور و پاسخ ها بخاطر سپرده شود. 1678 سوال با کلید سوالات *سوالات تالیفی پاسخ تشریحی دارند.

پکیج دانلودی آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

محصول حاضر بسته فایل ۴ تایی از شابلون، پازل، چک لیست، کلیدواژه آزمون طراحی معماری ورود به حرفه مهندسان است که بصورت تخفیفی ارائه شده است، هر کدام از زیر مجموعه‌های این پکیج بصورت جداگانه از سایت قایل تهیه است. محصول حاضر صرفا فایل اتوکد dwg برای شابلون و پازل بوده و فایل PDF برای کلیدوژه طراحی معماری و چک لیست هست. به همراه کلیدواژه طراحی معماری برای مرداد ۱۴۰۰

پکیج دانلودی نمونه سوالات تالیفی مباحث عمران | با پاسخ تشریحی

محصول حاضر شامل تمام “نمونه سوالات تالیفی مبحث به مبحث” مربوط به منابع رشته عمران در آزمون نظام مهندسی است، که در این مجموعه بصورت یکجا با تخفیف ویژه 50% در قالب پکیج اقتصادی دانلودی ارائه شده است. با توجه به ضرورت تمرین سوالات تالیفی با کلیدواژه، تهیه این محصول (نمونه سوالات تالیفی هر مبحث) پیشنهاد می‌شود. تعداد کل سوالات پکیج: 1650 سوال تستی با پاسخ تشریحی

پکیج دانلودی نمونه سوالات تالیفی مباحث نظارت عمران | با پاسخ تشریحی

محصول حاضر شامل تمام “نمونه سوالات تالیفی مبحث به مبحث” مربوط به منابع رشته عمران در آزمون نظام مهندسی است، که در این مجموعه بصورت یکجا با تخفیف ویژه  در قالب پکیج اقتصادی دانلودی ارائه شده است. با توجه به ضرورت تمرین سوالات تالیفی با کلیدواژه، تهیه این محصول (نمونه سوالات تالیفی هر مبحث) پیشنهاد می‌شود.  

پکیج دانلودی نمونه سوالات تالیفی مباحث نظارت عمران | با پاسخ تشریحی

نمونه سوالات تالیفی مباحث نظارت عمران | با پاسخ تشریحی

محصول حاضر شامل تمام “نمونه سوالات تالیفی مبحث به مبحث” مربوط به منابع رشته نظارت عمران در آزمون نظام مهندسی است، که در این مجموعه بصورت یکجا با تخفیف ویژه 50% در قالب پکیج اقتصادی دانلودی ارائه شده است. با توجه به ضرورت تمرین سوالات تالیفی با کلیدواژه، تهیه این محصول (نمونه سوالات تالیفی هر مبحث) پیشنهاد می‌شود.

پکیج دانلودی نمونه سوالات تالیفی مباحث نظارت و اجرا معماری| با پاسخ تشریحی

محصول حاضر شامل تمام “نمونه سوالات تالیفی مبحث به مبحث” مربوط به منابع رشته معماری در آزمون نظام مهندسی است، که در این مجموعه بصورت یکجا با تخفیف ویژه  در قالب پکیج اقتصادی دانلودی ارائه شده است. با توجه به ضرورت تمرین سوالات تالیفی با کلیدواژه، تهیه این محصول (نمونه سوالات تالیفی هر مبحث) پیشنهاد می‌شود.  

تمام سوالات آزمون اجرا عمران تا 1402+کلید

قیمت اصلی ۷۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹,۰۰۰ تومان است.

تمامی سوالات آزمن اجرا

+ کلید   

تمام سوالات آزمون محاسبات عمران تا 1402+کلید

قیمت اصلی ۷۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹,۰۰۰ تومان است.
تمامی دوره آزمون های گذشته عمران  + کلید

تمام سوالات آزمون معماری نظارت واجرا تا 1402+کلید

قیمت اصلی ۹۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.
سوالات ادوار آزمون های گذشته معماری  نظارت و اجرا + کلید   

تمام سوالات آزمون نظارت عمران تا 1402+کلید

قیمت اصلی ۷۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.
20 دوره آزمون های گذشته عمران نظارت  + کلید   از 1382تا آخرین آزمون   

جامع لیبل 22 مبحث ویرایش جدید PDF

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۹,۰۰۰ تومان است.

دانلود رایگان لیبل مبحث 4 مقررات ملی 

انتخاب نوع لیبل براساس سلیقه و روش خود شما انتخاب شود و بر روی مباحث بچسبانید      

دانلود رایگان لیبل مبحث چهارم

۰ تومان

دانلود رایگان لیبل مبحث 4 مقررات ملی کلیک کنید 

  !!!! مهندس آیا میدانستی اکثر مهندسین ناظر و مجری در نظارت سازه های بتنی و تسلط روی مبحث نهم مشکل دارند !!!! مهندس آیا میدانستی حد قبولی در آزمون نظام مهندسی 50 %است و منابع آزمون نظارت و اجرا عمران بیش از  20 کتاب است منتها فقط از یک کتاب مبحث 9 در سال 1401  ویرایش جدید 22 % سوال آمد نزدیک به نیمی از نمره قبولی   !!! آیا میدانستید مهندس طالبی مدیر گروه سیویل داتیس پکیج آموزشی حدود 20 ساعت آماده کرده که هم میتونید مبحث نهم رو برای آزمون نظارت و اجرا قورت بدید هم به عنوان ناظر و مجری روی مبحث نهم تسلط داشته باشید  

روش استفاده از برچسب‌گذاری

فایل دریافتی PDF را بدون هیچگونه تغییری در تنظیما0ت پرینت، روی کاغذ A4 بصورت تکرو، پرینت گرفته و سپس با قیچی کادر‌های مشخص شده را بریده و مطابق راهنمای فایل (شماره صفحاتی که لیبل‌ها باید چسبانده شود) برچسب‌گذاری کنید. بهتر است کار برچسب‌گذاری را در ابتدای شروع مطالعه و تمرین انجام دهید که به استفاده از لیبل‌ها نیز مسلط شوید.  

کاربرد لیبل‌گذاری در آزمون نظام مهندسی

ورق زدن کتاب و پیدا نکردن تیترها و موارد آیین‌نامه‌ای در جلسه آزمون نظام مهندسی باعث افزایش سطح استرس داوطلب و از بین رفتن تمرکز می‌شود. لیبل‌گذاری کتاب‌ها از قبل، علاوه بر شناخت بهتر داوطلب نسبت به ساختار کلی مباحث کتاب، در سر جلسه آزمون نیز نسبت به پیدا کردن سریع موضوع مد نظر کمک فراوانی خواهد کرد.    

دیدگاهتان را بنویسید